A   N   U   N  Ţ

ORGANIZARE EXAMEN DE PROMOVARE

 

În conformitate cu:

  • prevederile HG nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,
  • prevederile Ordinul nr. 1.470 din 20 octombrie 2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar;

Spitalul Județean de Urgență Miercurea Ciuc organizează examen de promovare anunță examen de promovare:

Nr.crt. Nr. matricol Din Funcția În Funcția Loc de Muncă
1 7263 Asistent medical generalist debutant Asistent medical generalist Secția Oftalmologie
2 7357 Asistent medical generalist debutant Asistent medical generalist UPU-SMURD
3 7355 Asistent medical generalist debutant Asistent medical generalist Secția Chirurgie generală
4 7358 Asistent medical generalist debutant Asistent medical generalist Secția Chirurgie generală
5 7359 Asistent medical generalist debutant Asistent medical generalist Secția Neonatologie
6 7270 Asistent medical generalist debutant Asistent medical generalist Secția Neonatologie
7 7360 Asistent medical generalist debutant Asistent medical generalist Secția Neonatologie
8 7356 Asistent medical generalist debutant Asistent medical generalist Secția Ortopedie și Traumatologie
9 7368 Registrator medical debutant Registrator medical Serv.eval.stat med
10 7367 Infirmier debutant Infirmier Secția Obstetrică-ginecologie
11 7369 Infirmier debutant Infirmier Compartiment Neurochirurgie
12 7364 Infirmier debutant Infirmier Bloc op.-Sala de operație Urologie
13 7365 Infirmier debutant Infirmier Secția Chirurgie generală
14 7371 Referent de specialitate debutant Referent de specialitate Serv. Managementul Proiectelor

 

 

DESFĂŞURAREA EXAMENULUI:

 

Persoanele încadrate în funcții contractuale de debutant vor fi promovate, prin examen la sfârșitul perioadei, în funcția, gradul sau trepte profesională imediat superioară.

 

Examenul de promovare va avea loc în data de 21.10.2024 și va consta în susținerea unui interviu, față în față, după cum urmează:

– în data de 21.10.2024, ora 10:00 la sediul unităţii Miercurea Ciuc, Str. Dr. Dénes László nr. 2, etajul V- asistenți medicali debutanți;

– în data de 21.10.2024, de la ora 12:00, la sediul unităţii Miercurea Ciuc, Str. Dr. Dénes László nr. 2, etajul V- registratori medicali și infirmieri medicali debutanți;

 

Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.

Rezultatele examenului de promovare se comunică în scris salariatului, sau, pe site-ul unității www.spitalmciuc.ro, la avizierul spitalului, în termen de două zile lucrătoare de la data susținerii acestuia.

Contestațiile față de rezultatele examenului de promovare se pot depune în termen de o zi lucrătoare de la data comunicării rezultatelor, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

Rezultatele finale se comunică în scris salariatului debutant în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestației.

Afişarea rezultatului final al examenului de promovare va avea loc în maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului comunicării rezultatelor la contestaţii.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul RUNOS, Formare Profesională și Comunicare Internă al Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc, telefon 0723-500584.

 

Bibliografie de examen

 

Bibliografie asistent medical:

  1. Prof. Dr. Marcean Crin: Tratat de îngrijiri medicale pentru asistenți medicali generaliști, vol. I, vol. II, vol. III, Editura Universitară ,,Carol Davila”, București-2021.
  2. Bocarnea C : Boli infecţioase şi epidemiologie – Manual pentru şcolile postliceale sanitare;
  3. Ordinul nr. 1761/2021, pentru aprobarea Normelor tehniceprivind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia
  4. Ordinul nr 1101/2016, privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  5. Ordinul nr 1226 / 2012, pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţile medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţile medicale;
  6. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, Normele de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2016 aprobate prin Ordinul M.S. nr. 1410/2016;
  7. Codul de etică şi deontologie profesională a asistentului medical şi al moaşei din România;
  8. Ordonanță de Urgență  Nr. 144/2008, privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei   de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului   Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;

 

Bibliografie registrator medical:

  1. Windows 7, Windows 10, Microsoft Office;
  2. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, Normele de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2016 aprobate prin Ordinul M.S. nr.1410/2016;
  3. Ordinul nr. 1101/2016, privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  4. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare; Capitolul I, Capitolul II, Capitolul III:

Titlul V – Asistenţa medicală ambulatorie de specialitate,

Titlul VII – Spitalele,

Titlul VIII – Asigurările sociale de sănătate Capitolul I, Capitolul II, Capitolul III

Titlul IX – Cardul european şi cardul naţional de asigurări sociale de sănătate

  1. Legea nr. 129 din 15 iunie 2018, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 102/2005privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, precum şi pentru abrogarea Legii nr. 677/2001pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
  2. Ordinul nr. 397/836/2018 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2018/ Ordinul nr.553 din 29 aprilie 2021 pentru completarea prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 397/836/2018 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2018 a Hotărârii Guvernului nr. 140/2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2018-2019;

Anexa 7, Anexa 8. Modalităţile de plată – în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile clinice, acupunctură, planificare familială și îngrijiri palliative;

Anexa 22, Anexa 23. Condiţiile acordării serviciilor medicale în unităţi sanitare cu paturi şi modalităţile de plată ale acestora Art. 1-4.

 

Bibliografie infirmier:

  1. Prof. Dr. Marcean Crin: Tratat de îngrijiri medicale pentru asistenți medicali generaliști, vol. I, pagina 374-401, Editura Universitară ,,Carol Davila”, București-2021.
  2. Ordinul 1761/2021, pentru aprobarea Normelor tehniceprivind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia
  3. Ordinul nr. 1101/2016, privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare
  4. Ordinul nr. 1226/2012, pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţile medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţile medicale.
  5. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, Normele de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr.46/2016 aprobate prin Ordinul M.S. nr.1410/2016;

 

Bibliografie referent de specialitate

  1. Legea nr. 95 din 14 aprilie 2006 privind reforma în domeniul sănătății cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 273 / 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, agreate cu reprezentanții Curții de Conturi, actualizate;
  4. Legea nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice cu modificările și completările ulterioare;
  5. Hotărâre nr. 759 din 11 iulie 2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale;
  6. Hotărârea nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii;
  7. Ordonanță de Urgență nr. 44 din 14 aprilie 2022 privind stabilirea unor măsuri în cadrul sistemului de sănătate, precum și pentru interpretarea, modificarea și completarea unor acte normative;
  8. Hotărâre nr. 398 din 27 mai 2015 pentru stabilirea cadrului instituțional de coordonare și gestionare a fondurilor europene structurale și de investiții și pentru asigurarea continuității cadrului instituțional de coordonare și gestionare a instrumentelor structurale 2007‐2013;
  9. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
  10. Regulament UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

 

 

Manager,

Dr. Konrád Judith

  • Rezultatele probei scrise:

Deschide

  • Rezultatele probei de interviu:

Deschide

  • Rezultat final:

Deschide