DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE
”LICITAȚIE PUBLICĂ CU PLIC ÎNCHIS PENTRU ÎNCHIRIEREA UNOR SPAȚII PENTRU AMPLASAREA AUTOMATELOR DE BĂUTURI NEALCOOLICE CALDE, AMPLASARE BANCOMATELOR (ATM), AMPLASAREA ANTENELOR DE TELECOMUNICAȚII ȘI A UNOR SPAȚII COMERCIALE ÎN LOCAȚIILE SPITALULUI JUDEȚEAN DE URGENȚĂ MIERCUREA CIUC”
I. Informațiile generale privind proprietarul și administratorul
Consiliul Județean Harghita, cu sediul în județul Harghita, municipiul Miercurea Ciuc, str. Libertății, nr. 5, tel. 0266 207 700, fax. 0266 207 703 – Proprietar
și
Spitalul Județean de Urgență Miercurea Ciuc, cu sediul în județul Harghita, municipiul Miercurea Ciuc, str. Dr. Dénes László, nr. 2, tel. 0266 324 193, fax. 0266 372 137 – Administrator
II. Informații privind spațiile
Spațiile de închiriat sunt situate în mun. Miercurea Ciuc, județul Harghita după cum urmează:
1.Spații destinate pentru amplasarea automatelor de băuturi nealcoolice calde:
Secția DERMATOLOGIE al Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc – 1 mp
Închirierea spațiului situat la parterul secţiei Dermatologie (str. Nicolae Bălcescu, nr. 1) la iesirea din faţă, pentru amplasarea unui automat de băuturi nealcoolice calde (băuturi calde pe bază de cafea, ceai, lapte, ciocolată caldă etc.).
2. Spații destinate pentru amplasarea bancomatelor (ATM)
Clădire ADMINISTRATIVĂ al Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc – 2 x 3 mp
Închirierea spațiului care este situat la intrarea Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc lângă poartă, pentru amplasarea unor bancomate (ATM). În clădire există două spații a câte 3 mp fiecare destinat amplasării a două ATM-uri.
3.Spații destinate amplasarea antenelor de telecomunicații
Acoperiș TERASĂ al Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc – 100 mp
Închirierea spațiului care este situat pe acoperișul terasă al Spitalului, pentru amplasarea antenelor de telecomunicații.
Acoperiș TERASĂ al Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc – 40 mp
Închirierea spațiului care este situat pe acoperișul terasă al Spitalului, pentru amplasarea antenelor de telecomunicații.
Pe acoperișul Spitalului există două spații destinate amplasării antenelor, unul de 100 mp iar altul de 40 mp.
4.Spații comerciale:
Curtea ”SPITALULUI VECHI” – locație al Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc – 10 mp
Închirierea unui teren în incinta curții ”Spitalului Vechi” de la adresa str. Nicolae Bălcescu nr. 2 din Miercurea Ciuc, la intrare în curte situat între clădirea porții și clădirea depozitului pentru amplasarea unei rulote cu destinația de chioșc.
III. Anunțul de licitație
Anunțul de licitație publică pentru închirierea spațiilor Spitalului va fi publictă în Monitorul Oficial al României, partea a VI.-a, într-un cotidian de circulație națională și într-unul de circulație locală, precum și pe pagina de internet al Spitalului.
IV. Instrucțiuni privind organizarea și desfășurarea procedurii de inchiriere
Închirierea spațiilor se face prin licitație publică, organizatp la sediul Spitalului Județean de Urgență Miercurea Ciuc în conformitate cu prevederile:
- Date de identificare (Anexa 1)
- Caietului de sarcini (Anexa 2)
- Fișei de date a procedurii (Anexa 3)
- Contratactul de închiriere (Anexa 4)
- Formulare și modele de documente (Anexa 5)
Modul de prezentare a ofertelor
Conform art. 333 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ, închirierea bunurilor proprietate publică a unităților administrativ teritoriale se face pe bază de licitație publică prin depunerea ofertelor în plic închis.
Ofertele se redactează in limba română și se depun la sediul Spitalulul Județean de Urgență Miecurea Ciuc, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior, care se înregistrează în registrul Oferte, în ordinea primirii lor, precizându-se data și ora primirii.
Pe plicul exterior se va indica obiecul licitației pentru care este depusă oferta, iar plicul interior va conține oferta propriu-zisă, depusă într-un singur exemplar.
Ofertanții care își manifestă interesul de a participa la licitație, depun până la data-limită de de depunere a ofertelor, 02.05.2022 ora 16:00, la secretariatul Spitalului, următoarele:
- Declarație de participare – Formular C;
- Plicul exterior sigilat care conține documentele de calificare a ofertantului și plicul interior sigilat, iar pe verso, numele, prenumele sau după caz denumirea și adresa operatorului economic ofertant.
Neprezentarea tuturor documentelor solicitate, atrage eliminarea ofertantului din licitație.
Riscurile legate de transmiterea ofertelor, inclusiv forța majoră, cad în sarcina ofertantului.
Conținutul ofertelor rămâne confidențială până la data stabilită pentru deschiderea acestora, administratorul urmând a lua cunoștință de conținutul respectivelor oferte numai după această dată.
Sunt considerate oferte valabile ofertele care îndeplinesc criteriile de valabilitate prevăzute în caietul de sarcini.
Solicitările de clarificări privind licitația vor fi transmise/depuse de către ofertanți în termenul prevăzut de lege, respectiv până la data de 22.04.2022, ora 16:00.
Ședința publică de deschidere a ofertelor se va desfășura la data de 03.05.2022, ora 10:00 la sediul Spitalului, str. Dr. Dénes László, nr.2, mun. Miercurea Ciuc, jud. Harghita.
V. Documentația de atribuire
S-a elaborat în conformitate cu OUG 57/2019 privind Codul Administrativ și este alcătuită din:
- Date de identificare (Anexa 1)
- Caietului de sarcini (Anexa 2)
- Fișei de date a procedurii (Anexa 3)
- Contratactul de închiriere cu clauzele obligatorii (Anexa 4)
- Formulare și modele de documente (Anexa 5)
Documentația de atribuire va fi însoțită de caietul de sarcini și poate fi eliberată atât pe suport informatic, cât și pe suport hârtie, în baza unei solicitări în acest sens adresată până la data de 22.04.2022, pentru format letric, achitându-se suma de 20 lei.
VI. Criterii de atribuire a contractului de închiriere
- cel mai mare nivel al chiriei
- capacitatea economico-financiară a ofertanților
- protecția mediului înconjurător
- condiții specifice impuse de natura bunului închiriat
VII. Prețul de pornire al licitației
Prețurile de pornire a licitației conform HCJ nr. 267 /2021 modificat prin HCJ 445/2021 sunt:
- Spații pentru amplasarea automatelor de băuturi nealcoolice: 20 euro/mp/lună inclus TVA
- Spații destinate pentru amplasarea bancomatelor (ATM): 20 euro/mp/luna inclus TVA
- Spații destinate amplasarea antenelor de telecomunicații: 5 euro/mp/luna inclus TVA
- Spații comerciale – Curtea ”SPITALULUI VECHI”: 10 euro/mp/luna inclus TVA
VIII. Durata contractului de închiriere:
5 ani (60 de luni)
IX. Garanții
Garanția de participare
Este obligatorie și se stabilește la nivel a două chirii/lună (raportat la prețurile estimative) depus pentru fiecare spațiu de închiriat la care se dorește depunerea unei oferte și în cazul în care un ofertant este declarat necâștigător se sambursează suma depusă de către acesta.
Garanția de participare se depune in contul nr. RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc.
Garanția de bună execuție
Este obligatorie și se stabilește la nivel a două chirii/lună (raportat la valoarea lunară a ofertei câștigătoare) depus pentru fiecare spațiu la care s-a încheiat un contract de închiriere urmând ca în termen de 30 de zile de la constituirea acestuia să se încheie un proces verbal de predare-primire al spațiului/spațiilor închiriate.
Garanția de participare se depune in contul nr. RO71TREZ3515006XXX004081 deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc și va rămâne valabil pe toată perioadă de valabilitate a contractului de închiriere, putând fi folosit de autoritatea contractantă pentru acoperirea eventualelor prejudicii cauzate de chiriaș.
X. Taxa de participare la licitație
Este de 100 RON/ofertant, nerambursabil.
XI. Instrucțiuni privind modul de utilizare a căilor de atac
Contestațiile pot fi formulate în scris, în termen de 2 (două) zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului procedurii referitoare la atribuirea contractului/contractelor de închiriere și se depun la sediul Spitalului Județean de Urgență Miercurea Ciuc.
Soluționarea contestațiilor se face în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la data înregistrării, de către o comisie numită în acest scop prin decizia managerului Spitalului Județean de Urgență Miercurea Ciuc, iar rezultatul se comunică celor în cauză în cel mult 2 zile lucrătoare de la soluționare. Decizia comisiei de soluționare a contestațiilor poate fi contestată la Secția de Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului Miercurea Ciuc, Mun. Miercurea Ciuc, str. Szász Endre, nr. 6, jud. Harghita, tel. 0266 311 275, e-mail: tr-harghita@just.ro.
XII. Informații privind contractul
Contractul de închiriere va fi încheiat la sediul Spitalului Județean de Urgență Miercurea Ciuc în limba română, în două exemplare,cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câștigătoare, câte un exemplar pentru fiecare, în termen de 20 de zile calendaristice de la data comunicării atribuirii contractului.
Contractul de închiriere va cuprinde și clauze privind suspendarea contractului în cazul unor situații neprevăzute și restrictive, precum starea de urgență su starea de alertă, respectiv alte situații cum ar fi accesarea unor fonduri pentru investiții.
- Documentația de atribuire
- Date de identificare
- Caiet de sarcini
- Fișa de date a procedurii
- Contract de încheiere model
- Formulare și modele de documente